منتدى الحب والرومانسية
بــــحــــبــــك يــا هــبــة 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا بــــحــــبــــك يــا هــبــة 829894
ادارة المنتدي بــــحــــبــــك يــا هــبــة 103798
منتدى الحب والرومانسية
بــــحــــبــــك يــا هــبــة 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا بــــحــــبــــك يــا هــبــة 829894
ادارة المنتدي بــــحــــبــــك يــا هــبــة 103798
منتدى الحب والرومانسية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

| منتدى الحب والرومانسيه| اغاني عربي | اغاني اجنبي | اغاني شعبي | ريمكسات | العاب | افلام عربي | افلام اجنبي | اكواد الكول تون | استايلات | دليل الحب والرومانسيه |اقوى البرامج الجوال | اسلاميات | شات الحب والرومانسيه | راديو الحب والرومانسيه

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
اهلا ومرحبا بكم فى منتدى الحب والرومانسيه

بــــحــــبــــك يــا هــبــة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
رئيس مجلس الادارة
المدير العام
المدير العام
رئيس مجلس الادارة

ذكر
الاسم المستعار : ميدووو

بــــحــــبــــك يــا هــبــة Empty
مُساهمةموضوع: بــــحــــبــــك يــا هــبــة   بــــحــــبــــك يــا هــبــة I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 09, 2008 7:03 pm

ما الحب الحب لحبيبي هو ليس بكلام ولا بشعر انما احساس يخرج من دخل الفؤاد يتحول الي عبارت عن طريق الفم وتلك العبارت عبارة تكونت من اجلي حبيبي وتحسنت في عين طبيبي وذهبت الي روح وقلب حبيبي وهذا هو قدر حبيبي
قلبي معاك عش علشان ودب في هواك وميقدر يعيش غير وياك وياك الوقت عدا ومعاك فات ثواني معرفش ازاي وامتا هنقبل بعض تاني لما اوحشك غمض عينك ونده عليه انا هسمعك وتشد ليكي وضمك اليه وحضنك بين ايديا وجيبك نجم عالي وشيله بين ايدك ونفسي اقولك يحبيبي لو حتا هيكون اخرثانيه ليه بين ايدك وكمان كلمه بحبك دا متوصفش حبي ليك انتا عوز الف حب يكون اليك اوعدك اني احنا لبعض اوعدك بوعدي ليك كلام كتير جولي قلبي شيله ليك نفس نفسي اقف قصدا عنيك وقوله بين ايدك نفسي اضمك اضمك بين ضلوعي واتمني اموت بيك واحياء ليك اشيك في عيون وحرسك من كل عين لو تعرف قد ايه حبي ليك حبي ليك تقدر عليه عوز تعرف حبي ليك ادخل جو قلبك واساله وشوفه هيقولك ايه بحبك انا احيا ومن غيرحبك اموت ولو كان بي روحنا هكذا انا اموت نعم انا ميت وبي روحن لكن بحبك اكون اكون ملك بحناحيه يعلو بكي الي السماء ليضهي بجملك القمر فيقول القمر من انا انا ليس بقمر وياتنحا جانبا ويترك ليك عرشه واظل انا ارفرف فوق عرشك وعندما يطل علينا الشمس وتنجرف علينا اطير بكي بين السحاب والتقط اليكي اجمل الورود واعتني بسموك خير الوجود واسقكي شهد ريها فانتي مليكت قلبي وعينها اري بكي كل مهو جميل وايضا كل شي قبيح تجمليه بعينك علينك تشع نورا تضي المكان سرور اسمك هبه من الله انعم علي بها ربي واشكره علي كرمه علي حبيتي اول كلام اوعدكي بحبي الي اخر العصور الي يومن نلقي فيه ربنا يعلو بيه اسمونا اتوعدني بحبك وعلمي بحبك انا احيا مني انا قلب لايمتك الا قلبك قلب لصاحبه يرتجف وبحبك يرق بي انا قلب حبيك فيضان من الحب وانا احتمل تلك الفيضان لكي تسير المور بهدوا مني انا صاحب هذا القلب المتيم باسم حبيبه
محمد حبيبك (بـــــــــــحـــــــــبــــــــــك )
https://elahlaawy.yoo7.com
ارق ملاك
المدير العام
المدير العام
ارق ملاك

انثى
الاسم المستعار : www.elahlaawy.yoo7.com

بــــحــــبــــك يــا هــبــة Empty
مُساهمةموضوع: رد: بــــحــــبــــك يــا هــبــة   بــــحــــبــــك يــا هــبــة I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 10, 2008 4:47 pm

بــــحــــبــــك يــا هــبــة 1008-4821-1430 Smile Smile Smile Smile Smile بــــحــــبــــك يــا هــبــة 8266-5713-625 بــــحــــبــــك يــا هــبــة 5521-4718-1736 بــــحــــبــــك يــا هــبــة 2689-6702-1788
http://www.elahlaawy.yoo7.com

بــــحــــبــــك يــا هــبــة
صفحة 1 من اصل 1