منتدى الحب والرومانسية
انا عامل دماغ تمام ..مش با نجو ولا برشام ....طيب ياترى ايه .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا انا عامل دماغ تمام ..مش با نجو ولا برشام ....طيب ياترى ايه .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 829894
ادارة المنتدي انا عامل دماغ تمام ..مش با نجو ولا برشام ....طيب ياترى ايه .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 103798
منتدى الحب والرومانسية
انا عامل دماغ تمام ..مش با نجو ولا برشام ....طيب ياترى ايه .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا انا عامل دماغ تمام ..مش با نجو ولا برشام ....طيب ياترى ايه .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 829894
ادارة المنتدي انا عامل دماغ تمام ..مش با نجو ولا برشام ....طيب ياترى ايه .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 103798
منتدى الحب والرومانسية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

| منتدى الحب والرومانسيه| اغاني عربي | اغاني اجنبي | اغاني شعبي | ريمكسات | العاب | افلام عربي | افلام اجنبي | اكواد الكول تون | استايلات | دليل الحب والرومانسيه |اقوى البرامج الجوال | اسلاميات | شات الحب والرومانسيه | راديو الحب والرومانسيه

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
اهلا ومرحبا بكم فى منتدى الحب والرومانسيه
مواضيع مماثلة

انا عامل دماغ تمام ..مش با نجو ولا برشام ....طيب ياترى ايه .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

3 مشترك
    كاتب الموضوعرسالة
    kemo

انا عامل دماغ تمام ..مش با نجو ولا برشام ....طيب ياترى ايه .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 82748dac41a5798e
    kemo

ذكر
    الاسم المستعار : كيمو

انا عامل دماغ تمام ..مش با نجو ولا برشام ....طيب ياترى ايه .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
    مُساهمةموضوع: انا عامل دماغ تمام ..مش با نجو ولا برشام ....طيب ياترى ايه .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   انا عامل دماغ تمام ..مش با نجو ولا برشام ....طيب ياترى ايه .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت يناير 24, 2009 7:51 am

اوعي الجديد جاااااااااااااااااي
    الموضوع ده لسه فريش طازه بقت كلمة قديمة
    الموضوع اللي هكلم فيه ده جامد موت
    وهوا ان كل واحد يقول ازاي بيعمل دماغ تمام وازاي بيعلي المود بتاعه وهوا بيحب يعمل ايه عشان يخلي مزاجه عالي وان يومه يكون زي ما هوا عايز يعني ؟؟
    انا مثلا هكلم عن نفسي الدماغ التمام بالنسبة ليا اكون قاعد على الجهاز ومشغل عمرو دياب علم قلبي وكمل كلامي وجمبي مج النسكافيه بس ما بشربش سجاير بعد ما سمعت اغنية شعبولا وقاعد في الروم
    هي دي الدماغ بالنسبة ليا بس اكيد الدماغ التمام عند كل واحد غير التاني بس بقولكم ايه مش عايز حد يخنق ويقول ليا لما يكون شارب حشيش ولا بانجو ويعملي فيها عماد بعرور ولا يقول ليا لما يكون شارب ميه والكلام التعبان دهون .................. ويا سلام بقه لو نعرف راي البنات في الموضع ده لانهم احسن ناس بيعملوا دماغ تمام .. كفاية بقه كلام كتير عشان انا عايز اعمل دماغ والنسكافيه هيبرد سلام
    https://elahlaawy.yoo7.com
    رئيس مجلس الادارة
    المدير العام
    المدير العام
    رئيس مجلس الادارة

ذكر
    الاسم المستعار : ميدووو

انا عامل دماغ تمام ..مش با نجو ولا برشام ....طيب ياترى ايه .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
    مُساهمةموضوع: رد: انا عامل دماغ تمام ..مش با نجو ولا برشام ....طيب ياترى ايه .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   انا عامل دماغ تمام ..مش با نجو ولا برشام ....طيب ياترى ايه .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد يناير 25, 2009 1:24 am

ربنا معااااااااااااك
    رئيس مجلس الادارة
    المدير العام
    المدير العام
    رئيس مجلس الادارة

ذكر
    الاسم المستعار : ميدووو

مُساهمةموضوع: رد: انا عامل دماغ تمام ..مش با نجو ولا برشام ....طيب ياترى ايه .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   انا عامل دماغ تمام ..مش با نجو ولا برشام ....طيب ياترى ايه .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالخميس يناير 29, 2009 2:19 pm

الدمااااااااغ التمااااااااااام الصح يا بنى

انك باليل كدا حوالى الساعة 11 تكلم البنت الى بتحبها وتعيشوا سوا وبعدين تيجى تفتح الكمبيوتر وتشغل اجمل الاغانى الرومانسية واغانى الحب دا طبعا مع المج نسكافية
    وبعدين تفتح حبيبتك النت واقعدوا تتكلموا طول الليل دى احسن وقت الواحد بيكون فية
    احلى دماااغ بجد
    وشكرا على موضوعك الجميل دة
    مرمر
    مشرفة قسم
    مشرفة قسم
    مرمر

انثى
    الاسم المستعار : https://elahlaawy.yoo7.com

مُساهمةموضوع: رد: انا عامل دماغ تمام ..مش با نجو ولا برشام ....طيب ياترى ايه .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   انا عامل دماغ تمام ..مش با نجو ولا برشام ....طيب ياترى ايه .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالخميس يناير 29, 2009 2:24 pm

الموضوع جاااااااااامد
    بس اعذرنى انا مش هاقدر اجاوب

انا عامل دماغ تمام ..مش با نجو ولا برشام ....طيب ياترى ايه .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    صفحة 1 من اصل 1
     مواضيع مماثلة
    -